چهارشنبه، اردیبهشت ۱۴، ۱۳۹۰

شیرکو معارفی زندانی سیاسی کرد محکوم به اعدام را فراموش نکنید !


جهان، جهانی نیست که بتوان حقایق را پشت درهای بسته زندانها  پنهان کرد. روزی نیست که رسانه های جهان در باره شقاوت هایی که در ایران می گذرد ننویسند و نگویند. شاید تصوربر این بوده است که با بر پایی دادگاه های نمایشی می توان به مردم ایران و جهان تحمیل کرد که  منتقدان به نظام جمهوری اسلامی ایران که هم اکنون به خاطر اعتقاداتشان نسبت به این رژیم در زندانهای مخوف ولایت فقیه به حبس های طولانی مدت محکوم شده اند افراد گناهکارند، چون خود "اعتراف" کرده اند امّا این" اعتراف " تنها برای ساکت ماندن این زندانیان بی گناه است که به وسیله شکنجه های وحشیانه سران جنایتکار این رژیم متحمل می شوند.سران دیکتاتورجمهوری اسلامی با این روش تنها نام ایران بزرگ را بد نام می کنند تا جهان امروز به خاطر این جنایت های ضد بشری علیه این رژیم خونخوار موزه بگیرند و نقض قوانین حقوق بشری در رایران به گوش همگان برسانند . مردم ایران و جهان از ماهیت این دادگاه های نمایشی و دستوری با خبرند.با شیوه های ستمگرایانه تنها ممکن است بتوان آن دردها را موقتا پنهان کرد، ولی نمی توان از بین برد. بترسید از روزی که صبر و شکیبایی مردم تمام شود. با نگهداری عزیزان ما در زندان نمی توانید این واقعیت را پنهان کنید. شما باید به جای مجازات افراد بی گناه ریشه درد جامعه را بشناسید. افرادی که در بند شما اسیرند گناهی ندارند ،آنها بی گناهند و باید آزاد گردند.
شیرکو معارفی اهل بانه، حدود سه سال پیش بازداشت و به اتهام محاربه توسط دادگاه انقلاب اسلامی سقز به اعدام محکوم شد که رای صادره در دادگاه تجدید نظر و علیرغم اعتراض وکلای معارفی و ارسال به دیوانعالی کشور مجدداً تأیید گردید.
بعد از اینکه شیرکو معارفی زندانی سیاسی کرد محکوم به اعدام در زندان مرکزی سقز که در روز پنج شنبه هشتم اردیبهشت ماه سال جاری، به اعتراض به وضعیت نامعلوم و نامشخص خود در زندان دست به اعتصاب زده بود و این اقدام را طی نامه ای به دادستان و مسئولین زندان اعلام نموده بود که بنا به گفته یکی از کارمندان این زندان روز  بعد در حالی که روز جمعه بود و ارگانهای دولتی تعطیل بود مسئول زندان به زندان مراجعه کرده و آقای معارفی را تحت فشار قرار میدهد که به اعتصاب غذای خود پایان دهد که پس از آن به سلول انفرادی زندان منتقل می شود و افزود که معلوم نیست که این زندانی آیا به این دلیل که دست به اعتصاب زده و یا بخاطر اجرای حکم اعدامش به انفرادی منتقل شده است و یا برای چه مدت در انفرادی باقی خواهد ماند.این در حالی است که برخی دیگر از رسانه ها که از جمله ( هرانا ) ( مرکز خبر رسانی آسوسات ) این خبر را منتشر کردند که شیرکو (بهمن) معارفی زندانی سیاسی کرد که به اعدام محکوم شده است، هم انون در سلول انفرادی بسر می برد.. 
به امید آزادی تمامی زندانیان سیاسی از زندانهای جمهوری اسلامی ایران !

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر