پنجشنبه، شهریور ۰۳، ۱۳۹۰

طاقت بیار ای هم وطن !



 سکوت در برابر حکومتی که  خفت وخواری برای مردمش به ارمغان آورده و فقر و تنگ دستی را نثار این مردم کرده است نمی تواند دل این ملت آزادیخواه را نسبت  به آنچه که این رژیم می خواهد بدست آورد.این نظام دیکتاتوری باید بداند ادامه حکومتش رو به پایان است وسر انجامی جز حکومت های دیکتاتوری که هم اکنون تمام دنیا شاهدآن هستند ندارد و از هر لحاظ مشروعیت خود را نزد این ملت شریف از دست داده اند.همۀ ما میدانیم سکوت در برابر این رژیم آخوندی ضربۀ سنگینی است به این سرزمین آریایی واز بین بردن آرزوهای که برای ایران بزرگ داریم .
این روزها فریاد  مردم برای به دست آوردن آزادی و دمکراسی واز بین بردن نظام ظلم و ستم بر این سرزمین از سوی سران دیکتاتور رژیم جمهوری اسلامی جرم محسوب می شود. عاقبت این فریادها جز شکنجه ،حبس های طولانی واعدام چیزدیگری برای این ملت غیور به ارمغان نمی آورد و این خواسته مردم تا تحقق نیابد این فریادها همچنان ادامه دارد..
به امید آزادی و سر افرازی برای مردم ایران !
تقدیم به همۀ انهایی که برای آزادی و دمکراسی ایران بزرگ هم اکنون در زندانهای مخوف جمهوری اسلامی ایران چشم انتظار فردای بهتر برای این قوم آریایی و اهورای دارند ، همچنین تقدیم به آنهایی که تا لحظه شهادت به دست این رژیم منفور خواهان نابودی حکومت دیکتاتوری بر سر ملت غیور ایران بودند..

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر