دوشنبه، مرداد ۱۷، ۱۳۹۰

به امید آزادی تمامی منتقدان به نظام حاکم بر ملّت شریف ایران بزرگ !


رژیم حاکم بر ایران که یک نمونه بارز از حکومت های دینی می باشد، هیچ اعتقادی به حق آزادی قلم، بیان و اندیشه ندارد. در چنين فضائي، اقلیتهای مذهبی که شامل سنی ها، مسیحیان، زرتشتیان، بهائیان، یهودیان و.... می شوند، همچنین دراویش و حتی شیعیانی که به قرائتی متفاوت از اسلام اعتقاد دارند، تحت آزار و فشار قرار می گیرند. آنها با کوچکترین اعتراض و انتقادی بازداشت و با اتهامات واهی در دادگاه های غیرقانونی بدون داشتن وکیل محاکمه و به مجازات های سنگین و حتی اعدام محکوم می شوند.
نقض مفاد منشور حقوق بشر سازمان ملل متحد و بی اعتنائی به قوانین بین المللی توسط رژیم ولایت فقیه، از ابتدای تاسیس آن در سال 1357 پدیدار شد و همواره بر شدت سركوب و شكنجه دگراندیشان افزوده گردید. تا جائی که وقايع پس از انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه 1388، هرگونه تردیدی را نسبت به ماهیت دیکتاتوری آن از بین برد. امروزه تمامی خانواده های ایرانی، داغدار یا آسیب دیده هستند و بسياري از آنها تحت تاثير سیستم تفتيش عقايد و خفقان موجود، به ناچار باورداشت های خود را پنهان کرده و یا مجبور به ترک وطن شده اند. اکنون در سراسر جهان، حکومت مدعی اسلام سیاسی در ایران، مبین بی عدالتی ها و اقدامات خشونت بار است. در جریان نا آرامی های پس از انتخابات، شمار زیادی از فعالان سیاسی و روزنامه نگاران نیز بازداشت شدند که شماری از آن ها همچنان در زندان به سر می برند.
ایران یکی از کشورهای است که بیشترین  روزنامه نگاران  زندانی را به خود اختصاص داده واکثر خبر نگاران و منتقدان به نظام را به اقدام علیه امنیت کشور به حبس های طولانی مدت محکوم کرده است . هم اکنون تعداد زیادی  از روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای کشور در زندان به سر می برند. تعدادی از آنها با احکام غیر قانونی برای همیشه و یا برای چندین سال از ادامه کار بازمانده اند و برخی نیز با نا امن بودن فضای کار حرفه ای زندگی در غربت و تبعید خود خواسته را به رغم میل خویش در پیش گرفتند. طی دو سال گذشته دادگاه های رژیم اسلامی حبس های طولانی مدت را برای روزنامه نگاران و فعالان عرصه رسانه ها صادر کرده است که نمایان رعب و وحشت حاکمان دیکتاتور نسبت به منتقدان به نظام حاکم بر ملت است.
به امید آزادی تمامی منتقدان به نظام دیکتاتوری !

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر