جمعه، تیر ۰۳، ۱۳۹۰

زندانی سیاسی منصوره بهکیش را دریابید !



زمانی است که دشمنان آزادی و برابری هر روز بیش از پیش با تصویب قوانین ضد انسانی و تبعیض آمیز در مورد زنان ،اجباری کردن حجاب و مورد ضرب و شتم قرار دادن زنان در خیابان به منظور تحمیل نوع پوشش به آنان ،حقوق زنان این سنگر داران آزادی و برابری و آموزگاران عطوفت و مهربانی را زیر پا گذشته و هر بانک اعتراضی را در گلوگاه خفه و پرچمداران راه آزادی  را به زندان و تبعید محکوم می کنند.
هدف جمهوری اسلامی ایران از این کار ایجاد رعب و وحشت ،ایجاد مانع بر سر راه جنبش زنان برای رسیدن به خواسته های بر حقشان و در نهایت تحقیر و ترور شخصیتی آنان است . تا به حال تعدادی از زنان بدلیل دفاع از حقوق خود ماهها و حتی سالهاست که در زندان بسر می برند و برخی از آنان به احکام سنگین  حتی مرگ محکوم شده اند.
بنا بر گزارشات خانم منصوره بهکیش از حامیان مادران عزادار روز یکشنبه 22 خردادماه در یکی از فروشگاه ها مورد یورش وحشیانۀ مامورین وزارت اطلاعات قرار گرفت و همراه با تعدادی دیگر دستگیر و به بند 209 زندان اوین شکنجه گاه وزارت اطلاعات منتقل گردید.. از زمان بازداشت تاکنون خانوادۀ بهکیش پیگیر وضعیت و شرایط عزیز خود هستند و تقریبا روزانه به دادگاه انقلاب مراجعه می کنند اما دادگاه انقلاب از پاسخ دادن به این خانواده سرباز می زند و حتی بازداشت خانم بهکیش را تایید نمی کنند . زندانی سیاسی منصوره بهکیش  پس از نزدیک به 2 هفته بازداشت در سلولهای انفرادی بند 209 زندان اوین که همچنان تحت بازجویی مستمر و شکنجه های روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار دارد . اما با توجه به اعتراضات داخلی و بین المللی نسبت به بازداشت وی روز چهارشنبه اول تیرماه بازجویان وزارت اطلاعات برای کاهش فشارهای بین المللی به منظور آزادی او، در حالی که آنها کنار وی قرار داشتند امکان تماس تلفنی کوتاه و کنترل شده به او داده شد . خانم بهکیش همچنان در سلول های انفرادی بند 209 زندان اوین ، تحت بازجویی و شکنجه های روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار دارد .
به امید آزادی خانم بهکیش و تمامی  زندانیان  سیاسی در زندانهای مخوف جمهوری اسلامی ایران !

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر