شنبه، خرداد ۲۱، ۱۳۹۰

22 خرداد روز همبستگی ملّت برای نابودی نظام استبدادی



22 خرداد سالروز اعتراض گسترده مردم ایران به انتخابات تاسف بار ریاست جمهوری که با گذشت 2 سال هنوزسایۀ ننگین حاکمان دیکتاتور بر سرزمین عزیزمان پاک نشده و جامعه ایران را به دروغ و حیله وادار به قبول داشتن این نظام استبدادی نموده اند . رژیم حاکم بر ایران به جای اینکه به خواست بر حق مردم گردن نهد و قدر شناس حقوقي باشد كه ازآنها دریافت می کند در انحراف خود پا می فشارد و حاضر به واگذاری قدرت به مردم نیست و تنها دراین دو سال گذشته هزاران تن را به شهادت رسانده و شماری را هم در صف اعدام و بسیاری از مردم شریف را به جرم قبول نداشتن نظام پلیدشان به حبس های طولانی مدت محکوم کرده اند.
گر چه مبارزه مردم در حال اعتلا ست و بر مبارزه جمعی ضمن گسترش دامنه فعالیتها با تصویر درست ناشایستگی های مدیریت نظام اقتصادی امكان سقوط آن را فراهم آورده است ولی دشواری تامین معاش و فشارهای پلیسی, مردم را به مرز عصبیت كشانده و سبب درگیریهای مكرر و کنشهای مخاطره آمیز تا سر حد تلاشی خانواده ها گردیده تا جایی که گاهی برای بدست آوردن لقمه ای نان, شرافت انسان ها لکه دارمي شود.مجموع عملکرد ناشایست و استبدادی مدیران ,رژیم زندانها را انباشته از زندانی های بی گناه کرده است .آنچنان که نه تنها دیگر توان پذیرش زندانی را ندارد بلکه از دادن خدمات اولیه هم به آنها عاجز است.رژیم ولایت فقیه خوب می داند که خشونت علیه مردم تنها جسارت مردم را افزایش می دهد نه عمر نظام را پس به خود بیایید و دست از کشت و کشتار مردم بی گناه  بردارید وبه خواسته های مردم که آزادی و دموکراسی برای ایران بزرگ است عمل کنید !
آزادی حق طبيعی و مشروع مردم است و سركوب حربه ای ضد بشری است در دستان ديكتاتورها. 22 خرداد يادآور روزی است كه رژيم استبدادی حاكم بر ايران فضای سياسی كشور را آنچنان بحرانی وآزادی را طوری خفه كرده بود كه مردم دردفاع از حقوق شایستۀ خود جز مقابله به مثل چاره ديگري نداشت.به امید روزی که ایران آباد و آزاد داشته باشیم و سایۀ حاکمان دیکتاتور بر سر ملّت شریف ایران برای همیشه برداشته شود !



ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر