پنجشنبه، اردیبهشت ۰۸، ۱۳۹۰

به سوی یازدهم اردیبهشت، روز فریاد ملت ایران

کارگران قشر زحمت کشی از جامعه هستند که همواره مورد ظلم و ستم و سرکوب رژیم قرار گرفته اند و اعتراضات آنها برای احقاق حقوقشان با اخراج از کار ، دستگیری، شکنجه و زندان پاسخ داده شده است. در طی سالیان گذشته حقوق آنها پایمال گردیده و هیچ ارگانی در داخل حاکمیت ایران نمی تواند ادعا کند که تاکنون کوچکتیرین قدمی در راه بهبود وضعیت این قشر تولیدگر برداشته است .در حالی روز جهانی کارگران را گرامی می داریم که اکثر گارگران تنها به جرم دفاع از حقوق خود در زندانهای جمهوری اسلامی و درشرایط سختی بسر می برند. خانواده های آنها نیز تحت شرایط سخت معیشتی و همواره مورد تهدید ماموین وزارت اطلاعات قرار دارند، که این خود بیانگر ضعف رژیم آخوندی در ادارۀ امور مملکت است.
تنها راه برای اینکه این زحمتکشان بتوانند به حقوق مشروعشان دست یابند این است که متحد و پا بر جای دست به اعتراض زد و دولت را مجبور به سکوت در برابر خواسته های این قشر زحمتکش کرد تا راهی باشد برای آزادی تمامی کارگران شریف از زندانهای مخوف جمهوری اسلامی ایران.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر