پنجشنبه، تیر ۳۰، ۱۳۹۰

ادامۀ اعتراضات زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج

در حال حاضر تعداد زیادی از زنان ومردان   شریف و آزاده این میهن که برای احقاق حقوق خود تلاش می کنند در بازداشت بسر می برند. آنها با وحشیانه ترین شیوه دستگیر و گاها در خیابانها و در معرض دید عموم مورد ضرب وشتم قرارمی گیرند و با خشونت تمام به مکانهای نامعلومی برده می شوند و هفته ها و بعضا ماهها در سلولهای انفرادی تحت شکنجه های وحشیانه جسمی و روحی قرار می گیرند. پس از آن ، آنها را به بندهای مجرمین عادی و خطرناک منتقل می کنند و در شرایط طاقت فرسائی قرار می دهند. آنها پس از ماها بلاتکلیفی در دادگاههای چند دقیقه ای به احکام سنگین و تبعید محکوم می شوند. خانواده های آنها از خشونت مامورین وزارت اطلاعات و کسانی که در مراکز قضائی قرار دارند در امان نیستند و مجبورا مدت طولانی را بدون اطلاع از عزیزانشان را بسر ببرند و دائم مورد تهدید بازجویان وزارت اطلاعات می باشند.زندگی برای زندانیان در زندانهای مخوف جمهوری اسلامی به کابوسی تبدیل شده که رهایی از آن زندانیان را وادار به هر گونه خشونت علیه پاسداربندها نموده که منجر به کشته و زخمی شدن زندانیان بی دفاع و حتی محرومیت آنها از امکانات لازم که باید هر زندانی از آن به نحو احسن برخوردار باشد نموده است.
طی روزهای گذشته در  زندان گوهردشت کرج درگیریهای بین زندانیان و پاسدار بندها وجود داشته که منجر به اعتراض تمامی زندانیان گردیده است .زندانیان  خواهان اصلاحات قوانین ضد بشریت از سوی مقامات زندان گوهر دشت کرج هستند که زندان را به قتل گاه تبدیل نمده اند و هر کاری که بتوانند بر ضد زندانیان بی دفاع انجام می دهند . این همه بدرفتاری و خشونت علیه زندانیان بی گناه نشانه رعب وحشت حکومت دیکتاتوری جمهوری اسلامی ایران است که برای بقای خود وحکومت ظالمانه بر سر ملّت شریف ایران دست به هر اقدام ضد بشریتی می زنند.
همۀ ما ملّت شریف ایران خواهان پایان دادن به تشدید اقدامات خشونت بار علیه این زندانیان بی دفاع هستیم، واز تمامی ارگانها و سازمانهای مدافع حقوق بشر خواهان اصلاحات قوانین ضد بشریت در زندانهای مخوف جمهوری اسلامی ایران هستیم .

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر